Rasa nak makan daging!

okay..masuk hari nie..it is the 8th day ive been in Japan..specifically..Hiroshima...
so..kebanyakan masa..aku makan nasik..roti...ikan..telur..sayur..takoyaki...sushi..onigiri...paling cikai..roasted nuts...dh la tue..kacang lagi mahal dr sushi...bengong tol..sampai 100yen lak tue beza..rugi duit aku..

tp tengok ayam goreng...daging masak itam...pergh..memeang tempted la..babi pink pon diorg masak nampak sedap...pasal dh sangap daging..hidang depan mata...kalu x cukup iman..mmg dh taram je..hehe..nasib baik x..

sejak dtg jepun..ade 2 je awek super lawa...satu kt airport..keje kt sana..pakai uniform airport...sorg lagi nampak kt street car..kt hiroshima...comel gile..i bet they say im cute too!!

aku sekarang nie kt cc..malas nak update gambar..
okla..kang aku update..korg jeles lak..
ehehe...
nanti la..kalu kau dapat guna pc okasan..
aku upload la pape...
till then..satu lg..

isham..balik amik aku ek..aku blanja sate..x pon ayam golek setengah!

11 comments:

Khairiyah aka Kerry said...

napie,lau isham jempot ko banje sate..lau aku jempot nk fish market eh ;p

napieHK said...

aiseh...
berat nih..
ahaha...kerry nye pasal...
xpe..xde hal

winawin said...

wina wina?
ehehhe..

kalau aku kat hiroshima tuh... mesti list awek super lawa ko bertambah 1 kan... ehehehe...

take care napie.

- NuLU - said...

aku nak gak tunggu soviner dr sane neh.. walaupun aku tau aku x anta n ta amik ko.. :P

agak2 dapat ke x neh.. huhu. :|

i.n.a.a.m.i said...

nulu.. same ar kite. tapi kan napie ingat2 ar jase2 baik aku kt ko duluuu tlg tgkkn2 result ko... penat woo jalan nk tgkkan. pastu nk ujan xde payong. pastu hp xde bateri lak kan nk save result ko. llalalaaaaa~

napieHK said...

to wina.
err...susah nak cakap tue..ko bukan lelaki ke?
wakaka...
i will...dont worry

to nulu.
insyaallah..
sape cepat die dapat..
ahaha..xla..ade kot ntuk semua org..cuma suka x suka je la

to ina.
yeye..aku igt jasa ko...
aku dh belikan..cume tuela..
suka x suke je la..barang mahal beb

iAmeFie said...

napie, aku awek super chomell nk gi amek ko gak..
hehehe...

Khairiyah aka Kerry said...

ahahaah
napie seem too many people nk jempot u..so kang aku nyemak plak..heheh
btw key chain saye jgn lupe taw..nak manyak2 taw.cepat la pulang!
nak lepak2 same kamu n wina agie :D

Unknown said...

ahahah gile ina mengungkit dowh dgn jase2 nye..tak ikhlas berkawan ni~

huuu ye ah apesal ramai lak yg nak g amik napi ni eh..nak g ngantonye takde lak seramai ni

Khairiyah aka Kerry said...

a'a la ereen..tu yg org tak jadi nk p jempot even pown t dpt fish market..ahahaha
ingt nk jempot sbb aritu tak dpt anto..huu..tp tak sure gak.takot t kesehatan mak tak ngizin kan agi.korang doa kan mak saye sehat2 selalo ye..so t ley jempot napiii..weeee

iAmeFie said...

nk pi anto mcmane..
xde sape pn roger aku nk pi anta napi aritu..huhuhu
kak kerry, jg mak elok2 eh..moga dia cpt smbh..huhu