i lost my bile!

*sigh
kepada rakan2..
lepas nie susah la korang nak menikmati karangan aku yg hebat di blog yg super hebat nie..
pasal aku ilang aku nye hempedu of my life...
iaitu laptop aku...
pukimak haram jadah betul la pencurik tue..
dah la aku ilang kt umah...
laptop nie cam hempedu..
xde x mati..tp x le makan makanan berlemak yg sedap2..
so macam aku skrg la..
bule hidup xde laptop...xpe x enjoy la...huhu
banyak gambar aku dalam tue..
abih semua ilang..
tesis aku skali..dh la aku lom print copy aku..
gambar la yg paling ptg..
kimak...
dah la tue..aku br pinjam game FM2008 dr mok..baru nak main..
dah ilang....


babi..aku nak carik bomoh siam..
biar kua biawak kt telinga ngan lubang idung..
pastu muntah anai2..
berak kua pagar kawat...
bersin kua taik babi
kencing kua paku
kentut kua pasir kaca
air mata jadik petrol..

aku x nak ko mati..
aku nak ko menderita merangkak kat aku mintak maaf!!!


3 comments:

- NuLU - said...

pergh..giler kejam ko.. uhuh.. tp weh..cane leh jadik camtuh..cane leh kene curik tuh..uhuu.. risau lak aku.. da la umah aku neh sentiasa tebukak jek.. uuhu

napieHK said...

owh...
xpe..ko x yah risau umah ko..
ko leh baca blog nizam ntuk penerangan lanjut..
aku malas nak tulis detail2..geram

winawin said...

sabar ekk napie...
semoga Tuhan gantikan yang lebih baek utk ko, Insya Allah...