Under Construction!!!

Seperti yg kalian leh nampak..blog aku dah kucar kacir la..pasal tgn aku yang gatal tekan² ngan ekjas² bende kat blog nie sesuka ati....walau pun aku x tau ape yg aku wat sbnrnye..ahaha...tukar aku nye previous template nye coding...dah wat² aku tekan pe tah..terus ilang....akupastu add template lain yang lame nye widget ilang...huhu...sampai dah jadik camnie la..macam-macam ilang tggl 2 element je.....*sigh...anyway..aku akn cuba mengupdate dan me'makeover' aku nye blog nie...lambat cket la..pasal report ngan keje aku skrg ngah byk gak r..pasal skrg ngah musim highcom meeting..mid year kan? so diorg nie gatal nak meeting pakai live-conference..so kene setup ngan stanby byk laptop la..haiya..another day at work..kesimpulannya..nothing to be updated la kat blog aku nie..untuk few days la..huhu..

ok..cau cin cau!!

1 comments:

[az azhari]™ said...

haaa..
tu laa..
sape suoh gatal
:P